سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

شهید برونسی

...شهیدی که گفتگوی او در عالم رؤیا  با مادرش

 فاطمه زهرا (س) را خیلی ها مشاهده کردند                                          

او تمام احکام واخلاق اسلامی بود . خیلی ها به دنبال تئوری معراج السعادت هستند اما این شهید خود معراج السعادت بود. او کسی است که به خاطر بیزاری از عمل معلمی طاغوتی وفضای نامناسب درس وتحصیل، مدرسه را رها کرد به خاطر هدفی مقدس با یک دختر روحانی ازدواج کرد. به خاطر شبهه ناک بودن زمینهایی که طاغوت به مردم روستا داده بود از اون روستا کوچ کرد شهیدی که وقتی فرماندهان سپاه به خانه اش آمدند واز سقف خانه اش آب می چکید حاضر نشد حتی کوچکترین مالی از بیت المال را صرف خانه وخانواده اش کند .

اوچه کرد که ما نکردیم......

زمانیکه به دنبال قابله از خانه خارج می شود فراموش می کند که برای چه رفته ومی رود به دنبال نامه های امام(ره)، زمانیکه برمی گردد می بیند که یک زن ناشناس به عنوان قابله به خانه آمده است واسم دخترش را هم فاطمه گذاشته ، ومن از شما می پرسم آن زن که بود که هر موقع شهید دخترش فاطمه را می دید گریه امانش نمی داد .

این جریان بین تمام همرزمانش مشهور است که حضرت صدیق? کبری(س) زمان ومکان شهادتش را به او فرموده بود. وآنقدر این قضیه آفتابی بود که شهید به رفقای رزمنده اش گفته بود :

اگر من در فلان تاریخ وفلان جا شهید نشدم در مسلمانی ام شک کنید.

جنازه اش مفقود شد همان چیزی که همیشه از خدا می خواست حتی وصیت کرده بود روی قبرش سنگ نگذارند اسمش را هم ننویسند او می خواست به تبعیّت از مادرش بی نام ونشان باشد...

بله او رفت ومن و تو مانده ایم با این دنیای پست که نفس کشیدن هم در آن سخت شده کاش شهدا دستانمان را بگیرند واز این نردبان بالا ببرند....کاش .




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 فروردین 30 :: 4:32 عصر :: توسط : بخش دفاع مقدس

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 458178

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی