سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

باسمه تعالی

در پاسخ به برخی شایعه پراکنی های عناصر ولایت ستیز !

        درایت و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری دشمنان را به چنان فضاحت و فلاکتی انداخت  که گاهی برای احقاق حقوق بشر ادعائی خود به امریکا و اسرائیل متوسل می شوند و گاهی هم مأیوسانه به نشر اکاذیب بر علیه مقام معظم رهبری رو می آورند تا به خیال خود پایه های اصل ولایت فقیه و موقعیت رهبری را متزلزل کنند! غافل از اینکه امروزه بحمدالله همه اقشارجامعه و بخصوص جوانان با هوشیاری و بصیرت پشت سر رهبرشان ایستاده اند !

    ازجمله ادعاهای کذب منافقین نوظهور «وجود اختلاف بین مراجع عظام تقلید با رهبری» است ! چنانکه از حضرت آیت الله بهجت نیز به عنوان یکی از مخالفین رهبری نام می برند ! و متأسفانه برخی افراد بی اطلاع ، متأثر از این القائات ، شک وتردیدهائی به دلشان راه داده و گمان می کنند که بین این دو بزرگوار مشکلی وجود داشته است! البته هرچند که مراتب ارادت و محبت این دو بزرگوار به یکدیگر برای اهلش پوشیده نبوده و نیست ولی بیان و یا تکرار برخی حقایق وحکایات برای تنویر افکار و اذهان جوان تر ها ضروری به نظر می رسد !

حجت الاسلام کاظم صدیقی در این خصوص میفرمایند: خرداد 68 که مجلس خبرگان آقا را برای رهبری انتخاب میکنند خوب برخی مخالف بودند! عده ای می روند خدمت آیت الله بهجت(ره) و به ایشان می گویند به نظر شما آقای خامنه ای برای رهبری جوان نیستند؟

 آیت الله بهجت(ره) پاسخ می دهند :

« همان یک بار که گفتند علی علیه السلام جوان است و خلافت را از او منع کردند برای هفت پشتمان کافی است»! به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ختم صلوات عارف بالله محمد تقی بهجت(ره) برای رهبری :

          فرزند آیت الله بهجت با اشاره به همزمانی روزهای پایانی عمر پدر بزرگوار خود با سفر رهبر انقلاب به استان کردستان، در بیان حالت روحی ایشان، به نگرانی این مرجع تقلید برای سلامتی رهبری اشاره می کند و اظهار می دارد : این نگرانی به گونه ای بوده است که معظم له برای سلامتی رهبر انقلاب چندین ختم ویژه صلوات و ذکر را گرفتند و مداومت بر این ختم ها که برای سلامتی رهبر انقلاب بوده است تا آخرین ساعات عمر حضرت آیت الله بهجت ادامه داشته است ! !

پیش از این نیز بارها اخبار مختلف و متفاوتی از ابراز علاقه این مرجع عارف پیشه نسبت به ولی امر مسلمین جهان در جمع خواص و نزدیکان معظم له مطرح بوده است، چنانکه برخی از پیش بینی رهبری آیت الله خامنه ای سال ها پیش از رهبری ایشان توسط این مرجع بزرگ فقید خبر داده اند. دید سیاسی آیت الله بهجت بر خیلی از شاگردان ایشان پوشیده نیست و ایشان همواره بر حضور شاگردان ممتاز خود همچون آیت الله مصباح و دیگران بر حضور در عرصه سیاست تاکید داشتند .  آیت الله مصباح یزدی در این زمینه  می فرمایند: « بنده باید عرض کنم که بزرگ‌ترین مشوّق خود بنده در پرداختن به مسائل سیاسی و اجتماعی، خود ایشان بوده‌اند و به صورت‌های مختلف به دوستان و کسانی که در درس شرکت می‌کردند، سفارش می‌کردند که به این‌گونه مسائل اهمیت بدهند و اشاره می‌کردند که اگر کسانی که تقیّد به مسائل علمی و معنوی دارند، به این کارها نپردازند، روزگاری بیاید که جوّ سیاست اجتماع به دست نااهلان بیفتد و جامعه اسلامی را از مسیر خودش منحرف کند. حتی گاهی پیغام‌های خاصی برای حضرت امام (قدس) در ارتباط با همین مسائل سیاسی می‌دادند که در یک موردش بنده با یکی از دوستان، واسطه در رساندن این پیام خاص به حضرت امام بودیم»

خاطره ای ناگفته از دیداری محرمانه ؛ یکی از نزدیکان بیت مقام معظم رهبری بیان می فرمودند : مقام معظم رهبری همواره با هدف زیارت حرم مظهر حضرت معصومه سلام الله علیها و خواندن نماز و مناجات در مسجد جمکران، در ساعات خلوت یا اواسط شب، به همراه تعداد محدودی از محافظان خود عازم شهر قم می‌شوند که این دیدارها معمولا به دور از چشم مردم انجام می‌شود وی با اشاره به رابطه صمیمی و عاطفی قوی بین رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام تقلید، افزود: ایشان اصرار فراوانی داشتند که هر بار که به شهر قم مشرف می‌شدند دیداری نیز با حضرت آیت الله شیخ محمدتقی بهجت(ره) داشته باشند و از انفاس رحمانی ایشان مستفیض شوند . وی در ادامه با نقل خاطره‌ای از یکی از آخرین دیدارهای این دو بزرگوار، گفت : « مقام معظم رهبری نیمه شبی خطاب به محافظان خود فرمودند باید عازم قم شویم که ظاهراً هدف‌شان عیادت از این مرجع عظام تقلید بود زیرا خبر رسیده بود که ایشان بیمار شده‌اند. ایشان پس از ورود به قم، طبق سنت همیشگی به سوی منزل آیت‌الله بهجت ـ قدس الله نفسه الزکیه ـ رفتند و آن مرجع فقید نیز به گونه ای به استقبال ایشان آمدند که به نظر می‌رسید به طریقی از حضور سرزده مقام معظم رهبری مطلع شده باشند وی ادامه داد : «حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مانند همیشه ساعتی به گفت و شنود خصوصی با ایشان پرداختند و آیت‌الله بهجت نیز پس از اتمام ملاقات ایشان را تا داخل کوچه بدرقه کردند». وی سپس گفت:‌ هنگام بدرقه، آیت الله بهجت رو به رهبر انقلاب کردند و از روی تواضع و کتمان گفتند : « نمی دانم در خواب بود یا بیداری» و افزودند : « همین چند روز پیش، همین جایی که شما اکنون ایستاده‌اید، استادم حضرت آیت‌الله سید علی قاضی طباطبایی ایستاده بودند و رو به من کردند و گفتند : بهجت! نماز اول وقت! نماز اول وقت! نماز اول وقت! » دراین هنگام مقام معظم رهبری هم از این مکاشف? ایشان به فکر فرو رفتند و خداحافظی کردند .

این منبع نزدیک به بیت معظم‌له گفت: نقل این خاطره از سوی چنین عارف بزرگواری برای چنین شخصیتی که هیچ کدام نماز اول وقت‌شان فوت نمی‌شود بیانگر اهمیت جایگاه نماز اول وقت است .   وی افزود: می‌دانید که آیت‌الله قاضی، استاد آیت‌الله بهجت، تنها شخصی هستند که به دعای خودشان، کالبد جسمانی‌شان به همراه روح‌شان در اختیار خود ایشان است و به تأیید بسیاری از اشخاص از جمله آیت‌الله بهجت و آیت‌الله فاطمی‌نیا، ایشان هنوز با همان کالبد جسمی، به منزل برخی شاگردان خود می‌روند و مانند این ماجرا، رهنمودهایی به آنان می‌دهند.

وی گفت: علامه طباطبایی نیز نقل کرده بودند که آیت‌الله قاضی پس از رحلت‌شان، در اواسط یکی از نمازهای ایشان در مقابل‌شان با همان پیکر جسمانی ظاهر شده و گوشه عمامه ایشان را بیرون کشیده و روی شانه ایشان انداخته و خطاب به ایشان گفته‌اند رعایت مستحباتی مثل تحت‌الحنک انداختن برای شما لازم است .

باری ملاقات حضرت امام و آیت الله بهجت (قدس سرهما)   نیز حکایتی شنیدنی دارد که در خاطره ها و نوشته ها موجود است و شاید در مجال و فرصتی دیگر به ذکر آن نیز بپردازیم .     


موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 فروردین 30 :: 4:56 عصر :: توسط : بخش دفاع مقدس

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 11
بازدید دیروز: 16
کل بازدیدها: 458238

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی