سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 
در نتیجه عملیات پیچیده اطلاعاتی سپاه؛
تیم تروریستی پژاک در منطقه دالاهو منهدم شد
 
سپاه‌ نیوز نوشت؛ نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی تیپ نبی اکرم(ص) سپاه پس از انجام عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط نیروهای قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران، در عملیاتی ویژه، یک تیم تروریستی مجهز گروهک پژاک را در منطقه دالاهو غافلگیر کرده و موفق شدند در هنگام درگیری با این گروهک تروریستی، ضمن به هلاک رساندن 5 نفراز اعضای گروهک پژاک، دو نفر دیگر از افراد ضدانقلاب را به شدت زخمی کنند.
سردار علی اکبر نوری فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان مطلب فوق افزود: باتوجه به اشراف اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف اشرف به تحرکات ضدانقلاب و گروهکهای معاند به ویژه گروهک تروریستی پژاک و دریافت گزارشهایی از برنامه ریزی این گروهک برای ایجاد ناامنی در مناطقی از استان کرمانشاه ، تیم ویژه خرابکاری این گروهک معاند در منطقه دالاهو پس از انجام کارهای اطلاعاتی گسترده شناسایی و باتوجه به حساسیت موضوع دستورات ویژه ای به فرماندهان یگانهای مستقر در منطقه امنیتی به منظور تشدید فعالیتهای اطلاعاتی و عملیاتی جهت کنترل تحرکات و اطمینان از قصد شوم و اهداف اعضای این تیم داده شد.
وی در ادامه توضیح داد: درشرایطی که واحدهای اطلاعاتی سپاه تحرکات این تیم تروریستی را به طور کامل و به صورت شبانه روزی رصد می کرد در تاریخ 14 اردیبهشت 1389 حدود ساعت 11 تیم تروریستی پژاک در منطقه دوشمیان ارتفاعات دالاهو در غرب روستای شلمه جار گرفتار شد و بلافاصله تیم های عملیاتی و اطلاعاتی از تیپ نبی اکرم (ص) سپاه با حضور در محل درگیری و رعایت کلیه اصول تاکتیکی و امنیتی به تیم ویژه خرابکاری پژاک نزدیک و در ساعت 19 با انجام موفقیت آمیز عملیات غافلگیر کننده پنج نفر از عناصر پژاک شامل سه مرد و دو زن را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را به شدت مجروح کردند که مجروحین با استفاده از پوشش جنگلی وسیع منطقه درگیری موفق به فرار شدند که نیروهای خودی با انجام اقدامات لازم به تعقیب آنها پرداخته تا قبل از خروج از مرزهای کشور بازمانده این تیم تروریستی را دستگیر کنند.
وی با اشاره به سرعت عمل و واکنش سریع نیروهای جان برکف سپاه از مجروحیت یک نفر از نیروهای خودی از ناحیه دست خبر داد و اضافه کرد: جنازه اعضای به هلاکت رسیده گروهک ضدانقلاب پژاک و سلاحهای ویژه، دوربین های دید در شب، مواد منفجره، چاشنی های انفجاری امکانات ارتباطی ماهواره ای و شارژرهای خورشیدی به غنیمت گرفته شده از اشرار در اختیار نیروهای سپاه قرار دارد.
سردار علی اکبر نوری در ادامه تصریح کرد: متأسفانه اشغال کشور عراق و حضور نیروهای اشغالگر بیگانه که در حقیقت دشمنان انقلاب اسلامی هستند باعث شد گاهی اوقات اشرار و گروهکهای ضدانقلاب با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظامی، تجهیزات ویژه جاسوسی و خرابکاری اهدایی بیگانگان به قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش و امنیت منطقه و مردم شریف و زحمتکش استانهای غرب و شمالغرب کشور به مرزهای میهن عزیز ما نفوذ کنند. اما هم ضدانقلاب و گروهکهای شرور و هم حامیان مستکبر آنها باید بدانند توطئه های شوم آنها با رشادتهای سربازان رشید اسلام در نطقه خفه شده و عناصر مزدور و خود فروخته ضدانقلاب با پشتیبانی نیروهای اطلاعاتی بیگانه هرگز نمی توانند امنیت و آسایش مردم شهیدپرور مناطق مرزی و استانهای غربی و شمالغرب کشور را به خطر بیندازند و عملیات موفقیت آمیز اخیر نیروهای سلحشور سپاه هشداری جدی برای بازماندگان این گروهک منحرف و سایر اشرار و ضدانقلابیون فریب خورده است.
وی در پایان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی این عملیات در آینده نزدیک دراختیار هموطنان گرامی قرار می گیرد.



موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 اردیبهشت 16 :: 12:53 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 458177

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی