سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

آیت‌الله خزعلی

خداوند به‌پاس اخلاص امام، آیت‌الله خامنه‌ای را به جمهوری اسلامی هدیه کرد
 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حوادث پس از انتخابات فتنه‌ای با هدف براندازی نظام بود که مدیریت هوشمندانه مقام رهبری آن را خنثی کرد.
به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
آیت الله ابوالقاسم خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به تدابیر 20 ساله مقام معظم رهبری در مهار فتنه های فراروی نظام اسلامی گفت:‌20 سال از رحلت امام راحل می‌گذرد اما به اعتقاد و اعتراف افراد صاحب نظر و معتقدان به امام که حوادث دوران پس از رحلت امام بزرگوار را مشاهده می‌کنند ، حضرت آیت الله خامنه‌ای با صلاحیت و قاطعیت و توکل به خداوند توانسته‌اند همان روش مدیریتی حضرت امام در سمت رهبری انقلاب اسلامی را ادامه دهند و مدیریت هوشمندانه ایشان نعمت بزرگی بود که خداوند به پاس اخلاص حضرت امام خمینی به جمهوری اسلامی هدیه کردند.
آیت الله خزعلی افزود: حوادث پس از انتخابات فتنه‌ای بود که به دنبال براندازی نظام بود و متأسفانه از افرادی که انتظار نمی‌ رفت هیزم این فتنه را تهیه کنند در این فتنه وارد شده و خلاف قانون و شرع به فریبکاری پرداختند و موجبات خوشحالی دشمنان ایران و مردم را فراهم کردند و کار به جایی رسید که منافقین روسیاه و سلطنت طلبان هم برای سران فتنه پیام تبریک و حمایت فرستادند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: هرچه سران فتنه در حوادث پس از انتخابات ادعاها و حرف‌هایی خلاف قانون زدند مقام معظم رهبری رفتاری پدرانه و با سعه صدر و مطابق قانون انجام دادند و کشتی انقلاب را به سلامت از این فتنه طراحی شده عبور دادند.
آیت الله خزعلی در پاسخ به سؤالی درباره شخصیت حضرت امام خمینی اظهار داشت: حضرت امام خمینی نعمت بزرگی بود که خداوند به مردم عصر ما عنایت کردند و من برای این که همگان به شخصیت امام بزرگوار آشنا شوند به ذکر خاطره‌ای مهم اکتفا می‌‌کنم. حضرت امام در دوران جوانی که به حج مشرف شدند از آنجا به عراق و نجف اشرف مشرف شدند و خدمت مرحوم آیت الله قاضی بزرگمرد توحید و عرفان رسیدند و به مجلس ایشان وارد شدند. مرحوم آقای قاضی به محض اینکه امام خمینی را که آن زمان در سنین جوانی بودند را دیدند بسیار احترام کردند و باعث تعجب حاضران شدند و این حاکی از عظمت درونی و روح توحیدی امام بود که مورد توجه آیت الله قاضی قرار گرفتند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه افزود: در سال 1343 که حضرت امام از زندان آزاد شدند من به استادم مرحوم آیت الله هاشم قزوینی نامه‌ای نوشتم که امام از زندان آزاد شده‌اند خوب است شما حرکت کنید و ایشان را ملاقات کنید. ایشان پذیرفتند و به قم آمد و شب را در منزل ما استراحت کرد. فردای آن روز به اتفاق خدمت امام رسیدیم و این دو بزرگوار با هم بحث‌های خصوصی کردند و پس از این ملاقات مرحوم آیت الله هاشم قزوینی به من گفت: این مرد (امام ) حق است و دوم اینکه او یک تنه مبارزه می‌کند و پیروز می‌شود و این پیش‌بینی بود که استادم در سال 1343 از امام کرد.
از آیت الله خزعلی درباره نفوذ کلمه وسیع حضرت امام سؤال شد که در پاسخ اظهار داشت: اخلاص زیاد و کار برای خدا رمز موفقیت و نفوذ کلمه امام بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از مقام علمی و فقهی و معنوی حضرت آیت الله خامنه‌ای افزود: مقام معظم رهبری انسانی وارسته، هوشیار، خداترس و اهل مراقبت و دارای صفای باطن و اخلاص است. ایشان قبل از آغاز نهضت حضرت امام خمینی در قم در درس مرحوم آیت الله بروجردی شرکت می‌کرد اما وقتی احساس کرد پدر سالخورده‌اش به کمک او نیاز دارد درس در قم و محضر آیت الله بروجردی را ترک کرد و به مشهد رفت تا به پدر خود خدمت کند و چون این کار را برای خاطر رضای خدا انجام داد خداوند پاداش بزرگی به او داد.
از آیت الله خزعلی درباره حوادث یک سال اخیر و به ویژه اتفاقات پس از انتخابات سؤال شد که در پاسخ گفت: متأسفانه این دو نفر (کروبی و موسوی) پس از انتخابات دروغ‌های بزرگی در جامعه مطرح کردند که از اساس غلط بود و به حیثیت نظام لطمه وارد کردند.
میرحسین را معتقدم از اول به انقلاب و ولایت فقیه معتقد نبود و شهید دیالمه در مجلس اول گفت روزی خواهید دید که موسوی با انقلاب چه رفتاری و برخوردی خواهد داشت.
آقای کروبی علی‏رغم فعالیت‌هایی که در انقلاب کرده بود اما به خاطر هواهای نفسانی در مسیری افتاد که من برای او متاسفم و ناراحتم که چرا این دو نفر دیکته خارجی‌ها را تکرار کرده اکنون به وضعیتی رسیده‌اند که در میان مردم مومن و علاقه‌مندان واقعی امام جایگاهی ندارند و به پایان خط رسیده‌اند.
وی در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای به کروبی و موسوی دارید گفت: این دو نفر به مردم و نظام لطمه زدند و دروغ گفته‌اند. باید بین خود و خدا توبه و طلب استغفار کنند تا خدا از سر تقصیرات آنها بگذرد اما جزای کار خود را در دنیا باید ببینند و به مردم مسلمان ضربه و خسارت وارد کردند و باعث قتل تعدادی از مردم شدند.
آیت الله خزعلی در خاتمه با محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کشتی‌های حامل کمک‌های انسان دوستانه به مردم مظلوم غزه گفت: این حادثه اوج قساوت و خوی وحشی‌گری اسرائیل را برای چندمین بار در دنیا نشان داد که آنها به خاطر حمایت برخی قدرت‌های بزرگ مانند امریکا و سایر دولت‌ها به هیچ مقررات و قانونی اعتنا ندارند و کاری که اسرائیل انجام داد باعث بیداری مردم جهان و به ویژه اعراب و رسوایی بیشتر حامیان این رژیم غاصب شد.



موضوع مطلب : امام خامنه ای

ارسال شده در: چهارشنبه 89 خرداد 12 :: 1:17 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 458144

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی