سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

وقت است که باز آیی  

 

جهت مشاهده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. 

ثانیه‌ها در تپشند ، التهابی مهیج و شوقی شیرین در پیکر کوچکشان می‌جوشد. در گذر از لحظه‌ها کند می لغزند و شتاب همیشه را ندارند.

 تعدادشان به عدد منتظران زمینی و آسمانی است ، هر کدام در سینه‌ای می‌تپند و شرار شوق را در فضا می‌افشانند.

 گرمای جانبخشی است. از لحظه هبوط آدم تا همین لحظه ، همه در این انتظار جان داده‌اند. غرش غمگین ابرها و شتاب شورانگیز قطره‌ها در رسیدن به خاک ، گردش خستگی ناپذیر و بی تأمل افلاک ، ذره ذره عطرهایی که هر صبح، شور و شعف را به سینه‌ها می‌ریزند، شاخه‌هایی که هر بهار از دل ساقه‌ها می رویند و.... همه به این شوق ،شوریده و حیران ، زمان را سپری می‌کنند .

 چه جانکاه است ، نیایش ملکوت و دعای ناسوت ، چه دیر به ثمر می‌نشیند . بارالها!

 نغمه‌ها در گلوها می‌میرند و ناله‌ها در سینه‌ها به سردی می‌گرایند . روح عاصی انسان در یأسی مرگبار، دست و پا می‌زند. کام تشنه کودکان یتیم می‌سوزد. سایه‌های عدالت ، گمگشته‌های هزار ساله آنهایند.

 بشر در حصار سیمان و آهن و دود ، با سرعتی دیوانه وار ، سرگشته می‌چرخد . چه می‌خواهد؟ در پی کدام پناه ، واله و سرگشته زمان را سپری می‌کند؟ آنقدر در روزمرگی مدفون است که ماورای ماده برایش افسانه جلوه می‌نماید.

 وجودی که ریشه و اساس هستی‌اش را در ملکوت اعلی بجا گذاشته است و این لباس پوسیده و بی مقدار را چند روزی به عاریت گرفته تا روح خود را برای لقای دوست، جلا دهد، چه غافل و بی خیال در بیغوله مادیات و در لایه‌های متعفن شهوات جا خوش کرده است .

 ولی ....

 فصل بیداری فرا رسیده است. ماده پرستان و مادی گرایان در تلاشی نه چندان موفق ، چند قرن جولان داده و ذهن نسیان پذیر بشری را در هاله ایدئولوژی به ظاهر عقلانی خویش به خوابی ابدی (به خیال خویش ) فرو برده‌اند.

 اما خیزشهای فکری و انقلابی در دهه‌های انتهایی قرن بیستم و بیداری عمومی آغاز قرن بیست و یکم ،افق دیگری را فراروی بشر گشوده است.

 جهان تشنه معنویت، خسته از شهوات و شهوت پرستی در پی آفتابی به بلندای ابدیت است تا روح زنگار بسته‌اش را ،‌ در نور پاکش صیقل دهد.

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: جمعه 89 مرداد 1 :: 4:26 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 37
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 458285

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی