سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

جریان فتنه در ادامه تلاش‌های ناکام خود برای احیای این فرقه، برنامه جدیدی را برای ورزشگاه‌ها و بهره برداری‌های قومیتی در دستور کار خود قرار داده است.

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

در طرح جدید جریان فتنه قرارشده است که از فضای ورزشگاه ها و تنش های طبیعی و رقابتی در مسابقات به انحای مختلف بهره برداری شود بگونه ای که علاوه بر ایجاد تنش مباحث قومیتی نیز مورد تاکید قرارگیرد.
گفته می شود در این سازماندهی جدید بنا شده در میادین ورزشی و بخصوص مسابقاتی که یک سوی آن تیم های تهرانی و سوی دیگر تیمهای مربوط به قومیتها و شهرستانها می باشد به عنوان هوادار وارد شوند ، و زمینه در گیری و وادار نمودن پلیس به دخالت را فراهم آورند ، این سناریو در مسابقه تراکتور سازی تبریز و پرسپولیس اجرایی گردید و همگان دیدند که جمع خاصی که خودرا هوادار تیم تبریزی معرفی کرده اند از ساعتها قبل از شروع بازی سناریوی ترسیمی را اجرا نموده و نیت اصلی آنها به هیجان آوردن و وادارسازی هواداران واقعی تیم تبریزی به همراهی و برهم زدن بازی و کشاندن اغتشاش به بیرون و گرفتن تلفات و منعکس کردن آن توسط رسانه‌های وابسطه به تبریز و درست کردن غائله بوده است.
از قضا هواداران تیم تبریزی از این بازی استقبالی به عمل نیاوردند و همین مطلب، موجب خنثی شدن طرح مزبور گردیده و علیرغم اجرای بسیاری از اقدامات برنامه ریزی شده توسط فتنه گران و انجام حرکاتی که باعث جلب توجه و عکس العمل پلیس گردد، بدلیل هوشیاری مامورین و عدم همراهی هواداران تیم تبریزی ، این طرح باشکست مواجه گردید و با دستگیری تعداد زیادی از این افراد مشخص گردید که این افراد برای اغشاش آفرینی اجیر شده بودند.
لازم به توضح است که سناریونویسان فتنه، میادین ورزشی را هدف غائله آفرینی و جنگ اقوام قرار داده‌اند تا در دسته جات 300 الی 500 نفره در ورزشگاه‌ها حضور پیدا نموده و برنامه‌های زیر را اجرا نمایند :
1- حضور در میادین ورزشی به عنوان هوادار یکی از تیم‌ها و یا تقسیم به دوگروه و در مقابل یکدیگر
2-برهم زدن نظم و تحت اشعاع قرار دادن فضای ورزشگاه
3-تحریک اعصاب مخاطبین با شعارهای تند و خارج از عرف
4-وادار نمودن پلیس به عکس العمل و مقابله با مامورین
5-شایعه پراکنی و جلب و جذب هواداران تیمها و تشویق آنها به نشان دادن عکس العمل های افراطی
6-تخریب امکانات
7-اختلال در اجرای برنامه‌های ورزشی
8-تلفات‌دهی، جو‌سازی و تحریک بیشتر
9- تصویر برداری از خشونت‌ها
10-اطلاع‌رسانی
در همین رابطه عوامل فتنه در شهرستان‌ها نیز هماهنگ و سازماندهی شده اند تا در یک اقدام همزمان مردم را تحریک و با جوسازی موجب اعتراض و اغتشاش گردیده و این مطلب تعمیم پیدا نماید.
کارشناسان و مطلعین معتقدند که اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم از این سناریو و هوشیار کردن آنها و بوجوآوردن انسجام بیشتر در کانون های هواداران و کنترل‌های دقیق‌تر می‌تواند این حربه را از فتنه گران بگیرد.




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یکشنبه 89 مرداد 10 :: 1:16 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 13
کل بازدیدها: 458181

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی