سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

نهضت ما اسلامی است قبل از آنکه ایرانی باشد

رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران

امام خمینی رحمه الله علیه:برادران شجاع من که براى آزادى وطنهاى خود قیام کرده‏اید، ملتهاى خود را هشدار دهید و مغزها را از آثار تبلیغات چند صد ساله و خود باختگى در مقابل غرب و مستکبرین شستشو دهید؛ و به نهضت ما که نهضت اسلامى و مستضعفین است بپیوندید؛ که امروز اسلام عزیز در مقابل کفر، و منطق در برابر زور واقع شده است. نهضت ما اسلامى است قبل از آنکه ایرانى باشد؛ نهضت مستضعفین سراسر جهان است قبل از آنکه به منطقه‏اى خاص متعلق باشد.
صحیفه امام، ج‏11، ص: 111
 
امام خمینی:چند روز پیش از این در یک نوشته‏اى دیدم که مى‏گوید که چرا از ملى مى‏ترسید شماها؟ من به آن آقا مى‏گویم، شما چرا از اسلامى مى‏ترسید؟! ...ما مى‏خواهیم ببینیم خواست این 35 میلیون جمعیت چى است. ما دیدیم که خواست این 35 میلیون جمعیت این بود که ما اسلام را مى‏خواهیم. در تمام صحبتها از اول تا آخر این نبود که ما ملى گرا هستیم. ملى گرایى برخلاف اسلام است. ... ملى گرایى برخلاف دستور خداست و برخلاف قرآن مجید است.
صحیفه امام، ج‏12، ص: 335
 
امام خمینی: صدور آن وقتى است که اسلام، حقایق اسلام، اخلاق اسلامى، اخلاق انسانى در اینجاها رشد پیدا بکند. و شما موظف به این معنا هستید، و باید این کار را انجام بدهید که هم در عمل و هم در نوشته‏هایى که در آنجا منتشر مى‏کنید، باید بکنید و مجله داشته باشید و آن مجله یک مجله‏اى باشد که هم در عکسهایى که در آن هست، و هم در مسائلى که در آنجا طرح مى‏شود همه‏اش موافق باشد با جمهورى اسلامى تا به واسطه تبلیغات، اسلام نفوذ کند ...عمده مسئله این است که ما فهمیده باشیم در قلبمان که ما مى‏خواهیم جمهوریمان اسلامى باشد. باید همان طورى که با زبان مى‏گوییم، قلب ما معتقد شده باشد به اینکه ما مى‏خواهیم اسلام باشد. «ما مى‏خواهیم اسلام باشد» دیگر با تمام اعوجاجات باید مبارزه بکند .... خداوند همه شما را- ان شاء اللَّه- حفظ کند و همه شما و ما را موفق کند به اینکه دنبال این باشیم که اسلام را در همه جا تقویت کنیم. و از مروّجین اسلام باشیم.
صحیفه امام، ج‏13، ص: 491




موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 مرداد 14 :: 7:14 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 458064

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی