سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 
سردار نقدی در جمع هادیان سیاسی بسیج:
از فتنه جمل سربلند بیرون آمدیم؛ مراقب صفین و نهروان باشید

 


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید بدانیم برای رسیدن یک ملت به کمال با پیروزی در هر آزمایشی آزمایش سخت‌تری در پیش خواهد بود. باید خودمان را برای امتحانات پیچیده‌تر آماده کنیم.

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست هادیان سیاسی بسیج کشور اظهار داشت: بحمدالله ملت ما هوشیاری و بصیرت عالی از فتنه جمل سربلند بیرون آمد و با گذر هوشمندانه از فتنه 88 ثابت کرد حقیقتا لایق توصیف امام خمینی (ره) است که فرمود ملت ما در عصر حاضر از مردم حجاز در عهد رسول الله (ص) و از مردم کوفه در عهد امیرالمؤمنین (ع) برترند.
آزمایشی که ملت ایران در سال 88 از آن موفق بیرون آمد در طول تاریخ هیچ ملتی از چنین آزمایشی موفق بیرون نیامده است و شاید بتوان گفت: این اولین بار در تاریخ است که یک امت از چنین آزمون سخت و پیچیده‌ای با موفقیت گذر کرده و راه را گم نکرده است ولی باید بدانیم برای رسیدن یک ملت به کمال با پیروزی در هر آزمایشی آزمایش سخت‌تری در پیش خواهد بود باید خودمان را برای امتحانات پیچیده‌تر آماده کنیم.

وی افزود: متأسفانه شکست خوردگان فتنه جمل توفیق توبه و بازگشت به صراط مستقیم را پیدا نکرده‌اند و کماکان به تلاش مذبوحانه خود برای مقابله با نظام و ارزش‌های متعالی آن ادامه می‌دهند تا از آنجا که امیدی به جلب مردم ندارند و می‌دانند دستشان برای مردم رو شده است و مردم از آنها روگردان هستند به دو راهکار دل بسته‌اند اول ایجاد امیدواری کاذب برای ابرقدرتها در مورد به نتیجه رسیدن اقدامات آنان ضد جمهوری اسلامی و تحریک سلطه‌گران جهانی به فشار بیشتر به کشور و راهکار دوم منحرف ساختن انقلاب و ایجاد شکاف بین مردم وفادار به انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی یادآور شد: از جمله آزمایش های مهم که ممکن است پیش آید و به گمراهی عده‌ای منجر شود ضعف ما در درک درست از مصلحت‌هاست. ممکن است بعضی به خاطر عدم درک صحیح از حکمت تصمیمات نظام به دام افراط بیفتند. بعضی عناصر قدرت طلب در صددند برای پیشبرد مطامع سیاسی خود از دلسوزی و علاقه شدید بعضی جوانان نسبت به نظام و ارزش‌ها سوء استفاده کنند و از آنها خوارج بسازند. در این شرایط مراقبت خاص لازمست. در این شرایط باید داستان حضرت موسی و خضر را که در سوره کهف قرآن کریم آمده است بارها و بارها بخوانیم و از آن عبرت بگیریم یکی از حرف‌های این داستان با بشر این است که رهرو راه کمال الزاما نمی‌باید شخصا فلسفه و حکمت هر حادثه و اقدام را خود شخصا بداند همین که یقین داشته باشیم پیشرو و پیشقراول را دقیق و درست انتخاب کرده‌ایم کافیست که با خیال آسوده و پشت سر او حرکت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: وقتی دستمان را در دست یک دانشمند و فقیه برجسته و باتقوا و بصیر و مطلع از اوضاع جهانی دور از مطامع مادی گذاشته‌ایم که تکالیف ما را مبتنی بر فرامین خدا ابلاغ می‌کند نباید دغدغه‌ای برای کشف فلسفه تصمیمات داشته باشیم.

ممکن است جایی ببخشد و ما حکمت آن را ندانیم و یا جایی مجازات کند و ما علت آن را درک نکنیم همین که می‌دانیم انتخاب پیشقراول درست است کافیست.

وی ادامه داد: بحمدالله امروز کشتی‌بان انقلاب اسلامی رهبری بی‌نظیر و الهی از فرزندان رسول خداست و پیروی محض از او برای هیچ صاحب خردی جای کوچکترین تردید ندارد همان‏گونه که از آغاز این‏گونه بوده است امروز که در مقابل فتنه‌گری پیچیده‌تر واقع می‌شویم باید بدانیم تنها راه نجات چنگ زدن به دامن ولایت فقیه است و همان‏گونه که در فقره دوم صلوات شعبانیه آمده است کسی که بخواهد در اسلام و انقلابی‌گری از کشتی ولایت جلو بیفتد غرق می‌شود و آن هم که سست عنصر باشد و عقب بیفتد آن هم غرق می‌شود برای رستگاری یک راه بیشتر وجود ندارد و آن هم پیروی محض از ولایت است.

سردار نقدی گفت: مردم این حقیقت را خوب می‌دانند و از این راه دست بردار نیستند. به خاطر همین خصوصیت خوب مردم و اعتماد عمیق آنان به ولایت دشمنان به ترفند جدیدی رو آورده‌اند و آن هم ادعاهای واهی در مورد اینکه رهبری جز مواضع رسمی که اعلام می‌کنند مواضع دیگری دارند که چنین ادعایی بزرگترین ظلم به رهبری است چرا که خود ایشان بارها فرموده‌اند: مواضع من همانست که در سخنرانی‌های عمومی اعلام می‌کنم و مواضع شخصی ندارم. آنها که حکمت مواضع رهبری را درک نمی‌کنند و نمی‌فهمند نباید دنبال این باشند که چیزهایی را خودشان ببافند و به رهبری نسبت دهند بلکه باید دنبال این باشند که خودشان را اصلاح کنند تا اگر فلسفه تصمیمی را نمی‌فهمند لااقل حکمت دنباله‌روی از خضر زمان را بفهمند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: وقتی بهترین و توانمندترین ناخدا را برای کشتی داریم در طوفان‌ها و امواج سهمگین حوادث، عاقلانه‌ترین و خردمندانه‌ترین راهکار سپردن تدبیر امور به دست این ناخدا و اطاعت محض از فرامین اوست کوچکترین تردید ممکن است انسان را در امواج فتنه غرق کند.




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 شهریور 15 :: 12:13 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 458060

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی