سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

بلاگرهای بسیجی ماهی 700000 تومان حقوق می‌گیرند!

 بسیجیان برای وبلاگ‌نویسی حقوق میلیونی می‌گیرند!

 

   

یک سایت مخالف ایران از حقوق 700000 تومانی وبلاگ نویسان بسیجی خبر داده است که به آن‌ها به صورت منظم پرداخت می‌شود.

 

به گزارش شبکه ایران، در همین راستا، یکی از سایت‌های وابسته به جریان ضدانقلاب با اذعان به فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذاری این فعالیت‌ها بر فضای عمومی اینترنت که موجب ریزش هوادار در میان جریان آشوب 88 شد، ضمن تلاش برای "ساماندهی شده" نامیدن این فعالیت‌ها، نوشته است: انتخاب میان کی‌بُرد یا کلت کمری، انتخاب میان ایست بازرسی خیابانی یا ایست بازرسی در بزرگراه وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها، انتخاب میان تجمع‌های سازماندهی‌شده مقابل سفارت‌خانه‌های غربی و خانه مخالفان نظام یا تولید محتوای سازماندهی شده در جهان بدون‌مرز اینترنت. بسیجیان مدتی است که با این انتخاب روبرو هستند."

 

این سایت البته تلاش کرده تا تفکرات ذهنی خود را به عنوان یک مطلب علمی به مخاطبانش عرضه کند و در همین زمینه، با بیان اینکه "بلاگرهای بسیجی در فضای مجازی هم ادبیات خاص خود را حفظ کرده‌اند. پرخاشگری به مخالفان، تهدید و گاهی فحش‌های رکیک چاشنی نوشته‌های آنهاست!"، عصبانیت خود از این حضور فعال را به نمایش گذاشته است.

 

نویسنده این مطلب به همین هم بسنده نکرده و از حقوق 700000 تومانی وبلاگ نویسان بسیجی خبر داده است! البته مشخص نکرده که منبع این رقم جالب از کجا آمده است.

 

البته این موضوع، در میان سایت‌های ضدانقلاب سابقه دارد.

 

بسیجیان برای وبلاگ‌نویسی حقوق میلیونی می‌گیرند!

 

چندی پیش، سایت وزیر ارشاد دولت اصلاحات در ادعایی بامزه با بیان اینکه بسیجیان به وبلاگ نویسی تشویق سازمانی شده‌اند، نوشت که آنان برای هر پست وبلاگ در مدح مسئولان رهبری نظام و دفاع از رئیس جمهور حداقل "شصت هزار تومان" دریافت می‌کنند.

 

بنابر حساب و کتاب سایت جرس، با این اقدام، هر بسیجی وبلاگنویس ماهی یک میلیون و هشت هزار تومان کسب می‍کند که با توجه به خط فقر در ایران بسیار جذاب است.

 

هراس از حضور انقلاب اسلامی در اینترنت؛ چرا؟

 

کارشناسان رسانه، پایین آمدن محتوای ضدایرانی در فضای سایبر و تنگ شدن فضا برای فعالیت در حضور بلاگرهای انقلابی را یکی از دلایل اصلی مخالفت و ترس اپوزیسیون از فعالیت‌های اینترنتی جوانان ایرانی ارزیابی می‌کنند.

 

این مساله از آنجا ناشی می‌شود که تا چند سال پیش فضای اینترنت به طور کامل در اختیار مخالفان جمهوری اسلامی ایران بود و آنان در این عرصه یکه تازی می‌کردند.

 

با این وجود، در سال‌های اخیر به ویژه بعد از کودتای نافرجام مخملی سال 88، جوانان ایرانی با ظرفیت‌های فضای مجازی آشنا شدند و با ورود به این عرصه، صحنه جنگ نرم را نیز به عرصه تقابل خیر و شر بدل کردند.

 

تلاش برای تولید محتوای اخلاقی، انسانی و اسلامی درحالی که طرف مقابل به دنبال ایجاد فضای وحشت، اختناق و دامن زدن به نابسامانی‌های اخلاقی و جنسی است، اصلی‌ترین هدف بلاگرهای ارزشی در اینترنت است.

 

حضور ارزشی در اینترنت؛ موفق با ناموفق؟

 

در این میان، برخی رسانه‌های وابسته به مخالفان ایران معتقدند جریان ارزشی نتوانسته است به موفقیتی در عرصه سایبری برشد؛ مساله‌ای که آن را با ماهیت اینترنت در تضاد می‌دانند.

 

اما نگاهی اجمالی به اتفاقات سال گذشته در فضای مجازی، مشخص می‌کند که این ادعا درست نیست و جریان انقلابی توانسته با وجود سابقه کم و کوتاه مدت در این عرصه، تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

 

به عنوان مثال، سال گذشته سیستم وبلاگنویسی "وردپرس" طی یک آمار رسمی اعلام کرد که وبلاگ "آهستان" که یکی از بلاگرهای ارزشی نویسنده آن است، در زمره ده وبلاگ برتر و پربیننده جهان قرار گرفته است.

 

با این حال به نظر می‌رسد با توجه به فضای جنگ نرم غرب علیه ایران، این مجداله مجازی در ابتدای خود قرار دارد و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد یک رقابت جدی در این زمینه خواهیم بود.




موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 89 آبان 19 :: 11:28 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 458061

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی