سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

                                      چگونه یک انقلاب را میکشند؟
ü22بهمن1357: انقلاب اسلامی اول، (پس از 15سال مبارزات ملت ایران) به وقوع می­پیوندد.                                                                                     
ü13آبان1358 (مطابق با نوامبر 1979 میلادی): گروهی نزدیک به 100 نفر درحالی که در طول خیابان طالقانی راه پیمایی می کنند بسمت سفارت آمریکا می پیچند                                                                                                      .
 فردای آن روز امام خمینی(ره)این حرکت دانشجویان را مورد تائید قرار می­­­دهد؛ انقلاب اسلامی دوم (با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا) به وقوع می پیوندد                                                                                                    
 اما این انقلاب که با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم و دانشجویان نسل اول؛ و کلی جنجال و سر و صدا به وقوع پیوست، تا به کجا ادامه می یابد؟                                                                                           
ü 24 سال بعد:  تعدادی از دانشجویانی که در تسخیر لانه جاسوسی دخالت داشتند اکنون از عملکرد خود پشیمانند و حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره) را حرکتی غلط و ناآگاهانه می­دانند!                 

تعدادی از دانشجویان که در طول 444 روز اسارت گروگان ها، هفته ای 2 ساعت مرخصی می­­­­ ­­­­­­رفتند، دو ترم هیچ واحدی را نگذراندند و بصورت شبانه روز حفاظت از سفارت خانه و گروگان ها و بررسی مدارک موجود در آنجا را به عهده داشتند،حال که قریب به 30 سال از این ماجرا می گذرد، دیگر حاضر به پایبندی به ارزش ها؛ و پرداخت هزینه های آن نیستند!!!                                                                           .
و این لحظه تلخ مرگ یک انقلاب است...!. لطفا به ادامه مطلب بروید.

زمانی که نسل اول و دوم انقلاب، به علت گذر زمان و جذب شدن به زندگی مادی دست از ارزش های اولیه انقلاب بردارند و اهداف و آرمان های انقلاب؛ که انقلاب به خاطر آنها (و با تلاش نسل اول و دومش) به پیروزی رسیده، کم کم و به مرور زمان و به علت سستی انقلابیون دچار تحریف و کژی مسیر شود؛ آنگاه مرگ یک انقلاب رغم خواهد خورد.....!!

کسانی که اگر در میدان مبارزه و هیاهوی انقلاب اسلامی به شهادت می­رسیدند، قطعا از اولیا ا... و "عند ربهم یرزقون" بودند،اما اکنون که 30 سال از وقوع این انقلاب می گذرد،دیگر حاضر به فداکاری در راه ارزش ها و آرمان های آن نیستند.

همین هایند که اگر برای حفظ آبروی خود در گفتارخویش نگویند که از ارزش های خود دست برداشته­ایم، درعمل و رفتارخود با صدای بلندتری خواهند گفت، که تاریخ مصرف ارزش های انقلاب گذشته است!!

اینان همانانند که ­­­­درکمتر از یک دهه بعد از پیروزی انقلاب­اسلامی، از اسلام ناب محمدی(ص)که(مجموعه­ای کامل و جامع از نماز، روزه، زکات، حج، امر به معرف و نهی از منکر و جهاد را در خود داشت) به اسلام آمریکایی(که چیزی به نام" امر به معروف و نهی از منکر" و "جهاد" در آن معنا نداشت) و هر چه بود نماز بدون قیام و سجده بدون معرفت و حج بدون مفهوم بود، روی آوردند.

و چه بسیارند کسانی که ریش در صورت و تسبیح در دست دارند ولی مغزشان آمریکایی است و از این جرگه است.

و حال نسل سوم انقلاب که نه در دوران قبل از انقلاب بوده و نه چیزی را از دوران انقلاب به خاطر دارد و باید مفهوم انقلاب اسلامی را از فیلم های آرشیو صدا وسیما، سرودهای انقلابی و خاطرات دو نسل قبل از خود دریابد، و در این راه دچار سردرگمی و حتی تردید به اصول انقلاب هم شده است!! ،فیلم هایی که سانسور شده­اند تا ارزش های اصلی انقلاب را نگویند، سرودهایی که تنها به کلی گویی بسنده کرده اند و خاطراتی از شهدا و انقلابیون که تنها به مسائل فردی و عبادی ایشان مربوط است.

و بی جهت نیست که هر انقلابی که در هر جای دنیا به وقوع بپیوند، وقتی به نسل سوم خود می رسد...... خواهد مرد......!!

چرا که انتقال مفهوم یک انقلاب از نسل اول و دوم آن انقلاب به نسل سوم؛ (به علت فاصله گرفتن نسل اول و دوم از آن مفاهیم)؛ مخدوش شده و تنها یک سری مسائل پوچ و توخالی که لعاب انقلابی دارند (به نسل سوم) منتقل می شود!!.

زمانی­که از امام­ (ره) که مرد عبادت و­ رشادت؛ سجده و قیام و عرفان و­جهاد بود، تنها چهره­ای عرفانی و عبادی محض ارائه دهند؛ چگونه ما انقلاب اسلامی را بشناسیم؟! .

که مثلا امام (ره) که بود؟ ایشان کسی بود که هر وقت آب می­خوردند، یک کاغذ روی لیوان می­گذاشتند تا دوباره از آن آب استفاده کنند!! ویا هیچگاه نماز شبشان ترک نمی شد!! اما راجع به نظر ایشان در مورد اقتصاد اسلامی، یا وضع زندگی مسئولین نظام و.... را زیاد دنبالش نروید، نیازی هم به خواندن وصیت نامه ایشان یا صحیفه نور نیست، ولی زیارت عاشورایتان، بدون در نظر گرفتن تفکر امام، ترک نشود !!!!! .

وچه زیبا عده­ای این سرنوشت شوم را برای انقلاب اسلامی ما برنامه­ریزی­ کرده­اند ­­و تلاش هرچه­ بیشتر خود را جهت فراموشاندن ارزش های اصلی انقلاب و جانشین کردن آن ارزشها با ارزش های فرعی به هر روش ممکن می­کنند؛ و چه بسا در این راه بسیار موفق هم عمل کنند....... .

زمانی که در میان نسل اول و دوم انقلاب مفهوم اقتصاد اسلامی جای خود را به اقتصاد لیبرالی و فرهنگ اسلامی جای خود را به برهنگی فرهنگی بدهد و سیاست "ماکیاولی" جایگزین سیاست علوی(ع) شود، چگونه می­توان انتظار داشت که نسل سوم انقلاب، خود و انقلاب 30 سال پیش از خود را به درستی بشناسد؟!

آیا زمان بازخوانی یک تفکر و اندیشه اصیل انقلاب اسلامی فرا نرسیده است؟

 




موضوع مطلب : امام خمینی عدالت تحریف انقلاب منافق بصیرت وظیفه بسیج

ارسال شده در: سه شنبه 89 فروردین 24 :: 11:31 عصر :: توسط :

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 458260

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی