سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

سردار هور تو رفتی و ندیدی که چگونه از نام اسلام و امام سخن گفتن کسانی که تشنه قدرت و رای و پست بودند.

 

دیروز بنر سردار علی هاشمی را دیدم که درچهار راه ولی‌عصر(عج) نصب شده بود.
نمی‌دانتسم او کیست با اینکه هر دوی ما از یک دیار بودیم ولی من او را نمی‌شناختم.
برای من تکان دهنده بود بازگشت سردار به وطن واقعاً ایثار و اخلاص واقعی از آن مردان بی‌ادعاست و اخلاص عملی در دستان آن‌هاست. خواهش می‌کنم گوش کنید صدای سردار حور از دور به گوش می‌رسد؛ او چه می گویید؟
بنر شهید هاشمی درست جای نصب شده بود که سال گذشته در همین روزها بنر تبلیغاتی یکی از همین سران اغتشاشگر نصب شده بود.دیروز دیدم که چگونه افراد بی‌حجاب نه بد‌حجاب از زیر بنر سردار هاشمی عبور می‌کنند؛ سردار من شرمنده‌ام.
کسی هم او را نمی‌شناخت جز خدای خودش سردار، ما رهروان خوبی نبودیم کاش تو را نمی‌آوردند چون ما بیشتر شرمنده شدیم.
آخر شما وصیت کرده بودید که، گوش کنید سردار هور چه می‌گوید: "ای امت شهید پرور ایران، ما رفتیم ولی مسئولیتی را بر دوش یک به یک شما گذاشتیم و آن رسوایی منافقین است و حفاظت از خون شهدا، شما همیشه خون ما را زنده نگهدارید تا اسلام زنده بماند. "
سردار تو رفتی ندیدی که چگونه از نام اسلام و امام سخن گفتن کسانی که تشنه قدرت و رای و پست بودند.
نمی‌دانم اگر امثال تو در جنگ نبودند، امروز این مدعیان کجا بودند در چه لباسی بودند؟
یکی از همرزم‌هایت که سال‌هاست روی ویلجر نشسته است؛ حاج آقا سلامت را می‌گویم، همان جانبازی که هم استانی توست و عاشق شهید همت؛ او پارسال درد ترکش‌ها را بعد از بیست و پنچ سال حس کرد.
سردار "هور " ای گره‌گشای جنگ که مظلومانه تا به امروز نامی از تو نبود هر چند که تو تشنه وصل عشق بودی و رسیدی، اگر بودی و شهید نمی‌شدی الان چه می‌کردی؟
واقعاً قدر نشناسند آنان که دم از مردم و شهیدان می‌زنند؛ درجات آسمانی تبدیل به درجات زمینی شده و لباس‌های خاکی تبدیل به کت و پست و سایت و ریاست شده.
ای سردار بی ادعا کاش تو را نمی‌آوردند؛ ما شرمنده‌ایم.

برگرفته از: وبلاگ "ابراهیم معنوی "




موضوع مطلب : سلام بر سردار هور, عفاف و حجاب

ارسال شده در: چهارشنبه 89 اردیبهشت 22 :: 10:44 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند:


... اسلام به مسئله عفاف زن اهمیت میدهد؛ البته عفاف مرد هم مهم است. عفاف، مخصوص زنان نیست؛ مردان هم باید عفیف باشند؛ منتها چون در جامعه، مرد به خاطر قدرت جسمانى و برترى جسمانى، می‏تواند به زن ظلم کند و برخلاف تمایل زن رفتار نماید، روى عفت زن بیشتر تکیه و احتیاط شده است.

شما امروز هم که در دنیا نگاه کنید، مى‏بینید یکى از مشکلات زنان در دنیاى غرب، به خصوص در کشور ایالات متحده امریکا، همین است که مردان با تکیه به زورمندى خودشان، به عفت زن تعدى و تجاوز مى‏کنند. آمار منتشر شده از سوى مقامات رسمى خود آمریکا را من دیدم که یکى مربوط به دادگسترى آمریکا و یکى هم مربوط به یک مقام دیگرى بود. آمارها واقعاً وحشت‏انگیز است؛ در هر شش ثانیه، یک تجاوز به عنف در کشور آمریکا صورت مى‏گیرد! ببینید چقدر مسئله عفت مهم است.

(30/7/1376- دیدار با اجتماع زنان در ورزشگاه آزادی)

( متن کامل)




موضوع مطلب : حجاب و عفاف, مقام معظم رهبری

ارسال شده در: چهارشنبه 89 اردیبهشت 22 :: 10:35 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ
در نتیجه عملیات پیچیده اطلاعاتی سپاه؛
تیم تروریستی پژاک در منطقه دالاهو منهدم شد
 
سپاه‌ نیوز نوشت؛ نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی تیپ نبی اکرم(ص) سپاه پس از انجام عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط نیروهای قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران، در عملیاتی ویژه، یک تیم تروریستی مجهز گروهک پژاک را در منطقه دالاهو غافلگیر کرده و موفق شدند در هنگام درگیری با این گروهک تروریستی، ضمن به هلاک رساندن 5 نفراز اعضای گروهک پژاک، دو نفر دیگر از افراد ضدانقلاب را به شدت زخمی کنند.
سردار علی اکبر نوری فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان مطلب فوق افزود: باتوجه به اشراف اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف اشرف به تحرکات ضدانقلاب و گروهکهای معاند به ویژه گروهک تروریستی پژاک و دریافت گزارشهایی از برنامه ریزی این گروهک برای ایجاد ناامنی در مناطقی از استان کرمانشاه ، تیم ویژه خرابکاری این گروهک معاند در منطقه دالاهو پس از انجام کارهای اطلاعاتی گسترده شناسایی و باتوجه به حساسیت موضوع دستورات ویژه ای به فرماندهان یگانهای مستقر در منطقه امنیتی به منظور تشدید فعالیتهای اطلاعاتی و عملیاتی جهت کنترل تحرکات و اطمینان از قصد شوم و اهداف اعضای این تیم داده شد.
وی در ادامه توضیح داد: درشرایطی که واحدهای اطلاعاتی سپاه تحرکات این تیم تروریستی را به طور کامل و به صورت شبانه روزی رصد می کرد در تاریخ 14 اردیبهشت 1389 حدود ساعت 11 تیم تروریستی پژاک در منطقه دوشمیان ارتفاعات دالاهو در غرب روستای شلمه جار گرفتار شد و بلافاصله تیم های عملیاتی و اطلاعاتی از تیپ نبی اکرم (ص) سپاه با حضور در محل درگیری و رعایت کلیه اصول تاکتیکی و امنیتی به تیم ویژه خرابکاری پژاک نزدیک و در ساعت 19 با انجام موفقیت آمیز عملیات غافلگیر کننده پنج نفر از عناصر پژاک شامل سه مرد و دو زن را به هلاکت رسانده و دو نفر دیگر را به شدت مجروح کردند که مجروحین با استفاده از پوشش جنگلی وسیع منطقه درگیری موفق به فرار شدند که نیروهای خودی با انجام اقدامات لازم به تعقیب آنها پرداخته تا قبل از خروج از مرزهای کشور بازمانده این تیم تروریستی را دستگیر کنند.
وی با اشاره به سرعت عمل و واکنش سریع نیروهای جان برکف سپاه از مجروحیت یک نفر از نیروهای خودی از ناحیه دست خبر داد و اضافه کرد: جنازه اعضای به هلاکت رسیده گروهک ضدانقلاب پژاک و سلاحهای ویژه، دوربین های دید در شب، مواد منفجره، چاشنی های انفجاری امکانات ارتباطی ماهواره ای و شارژرهای خورشیدی به غنیمت گرفته شده از اشرار در اختیار نیروهای سپاه قرار دارد.
سردار علی اکبر نوری در ادامه تصریح کرد: متأسفانه اشغال کشور عراق و حضور نیروهای اشغالگر بیگانه که در حقیقت دشمنان انقلاب اسلامی هستند باعث شد گاهی اوقات اشرار و گروهکهای ضدانقلاب با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظامی، تجهیزات ویژه جاسوسی و خرابکاری اهدایی بیگانگان به قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن آرامش و امنیت منطقه و مردم شریف و زحمتکش استانهای غرب و شمالغرب کشور به مرزهای میهن عزیز ما نفوذ کنند. اما هم ضدانقلاب و گروهکهای شرور و هم حامیان مستکبر آنها باید بدانند توطئه های شوم آنها با رشادتهای سربازان رشید اسلام در نطقه خفه شده و عناصر مزدور و خود فروخته ضدانقلاب با پشتیبانی نیروهای اطلاعاتی بیگانه هرگز نمی توانند امنیت و آسایش مردم شهیدپرور مناطق مرزی و استانهای غربی و شمالغرب کشور را به خطر بیندازند و عملیات موفقیت آمیز اخیر نیروهای سلحشور سپاه هشداری جدی برای بازماندگان این گروهک منحرف و سایر اشرار و ضدانقلابیون فریب خورده است.
وی در پایان یادآور شد: اطلاعات تکمیلی این عملیات در آینده نزدیک دراختیار هموطنان گرامی قرار می گیرد.



موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 اردیبهشت 16 :: 12:53 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

شاید مدرن شده‌ایم اما یادم باشد که...

شاید ما هم دیگر مدرن شده‌ایم و باید تسبیح را روی زمین گذاشته و با صلوات شمار الکترونیکی ذکر بگوییم.
مطلبی را خواندم در یک وبلاگ که اشاره داشت به تاثیر تفکر مدرن شدن در کارهای ما و مخصوصا در اعتقادات مذهبی ما. گذشت تا اینکه خودم شاهد اینگونه تفکر در بین بچه های مذهبی بودم.
جلسات دوستانه ما با موضوع های سیاسی برگزار می‌شود. من پیشنهاد دادم جلساتی به صورت ماهانه برگزار شود که با دعا و زیارت‌نامه و توسل به ائمه اطهار همراه باشد. با پیشنهاد من مخالفت شد. خیلی بهم برخورد. ولی باز جای شکرش باقی است که جلسات ما همیشه با ذکر دعای سلامتی امام زمان(عج)به پایان می رسد.
نمی‌دانم، شاید این مدرنیته شدن مرضی لاعلاج باشد. شاید هم ما فراموش کاریم.
فراموش کرده‌ایم که حاج عبدالحسین برونسی با توسل به حضرت زهرا (س) از میدان مین عبور می‌کرد.
فراموش کرده‌ایم گردان سوم گمشده در عملیات فتح المبین با توسل راه خود را پیدا کرد.
وای ما چقدر فراموش کاریم. جنگ ما جنگ حق و باطل بود و هست. بدون یاری ائمه که مظهر حق هستند ما شکست خورده‌ای بیش نیستیم.

برگرفته از وبلاگ حیدریم




موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 اردیبهشت 16 :: 12:50 صبح :: توسط : مدیر وبلاگ

 استفاده از علائم و نشانه های شیطان پرستی در تبلیغات ایرانسل

شیطان پرستان گروهی از افراد هستند که خود در تعریف شیطان پرستی اینچنین عنوان میکنند

((شیطان پرستی یک مسلک بی قید و شرط و یک حالت بی دینی می باشد، شیطان پرستی به معنای پرستش شیطان یا روح یا هرچیز دیگر نمی باشد چرا که ما به این مفاهیم اعتقادی نداریم))

با توجه به این تعاریف شیطان پرستی به معنای دقیق یعنی نفس پرستی و اسیر هوا و هوس و لذت های زود گذر شدن میباشد.

شیطان پرستان علائم مختلفی را یرای ابراز وجود برگزیده و به کار میگیرند، که از جمله آنها نحوه سلام و خداحافظی کردن آنهاست.

بستن دو انگشت میانی (به جز انگشت شصت) یکی از علائم شیطان پرستی می باشد.

اما نکته جالب آنجاست که شرکت ایرانسل از این علامت شیطان پرستان در تبلیغات خود استفاده کرده است.؟؟!!! و این امر مورد بی توجهی مسئولین فرهنگی و امنیتی قرار گرفته است.  لطفا به حالت دست این مرد توجه کنید، این حالت دقیقا به معناس سلام و خداحافظی شیطان پرستان می باشد.

چرا باید در یک کشور اسلامی...........؟؟؟؟؟!!!

 




موضوع مطلب : شیطان پرستی, تهاجم فرهنگی, ایرانسل

ارسال شده در: پنج شنبه 89 اردیبهشت 9 :: 11:21 عصر :: توسط :

روسای سه قوه موقع اقدام جدی فرا رسیده!!!

 

 

تسامح در مبارزه با فساد، بنوعى همدستى با فاسدان و مفسدان است....ممکن است کسانى بخطا تصوّر کنند که مبارزه با مفسدان و سوءاستفاده‏کنندگان از ثروتهاى ملّى، موجب ناامنى اقتصادى و فرار سرمایه‏ها است...هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهى نباید استثنا شود. هیچ شخص یا نهادى نمیتواند با عذر انتساب به اینجانب یا دیگر مسئولان کشور، خود را از حساب کشى معاف بشمارد....بجاى پرداختن به ریشه‏ها و ام‏الفسادها به سراغ ضعفا و خطاهاى کوچک نروند و نقاط اصلى را رها نکنند.      مقام معظم رهبری 

لطفا به ادامه مطلب بروید                                             



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: پنج شنبه 89 اردیبهشت 9 :: 6:13 عصر :: توسط :

    "آقا" آماده باش داده اند، آرایش جنگی بگیرید رفقا!

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 89 اردیبهشت 4 :: 11:54 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

متن سخنرانی حاج حسین یکتا در جمع دانشجویان بسیجی

"آقا" آماده باش داده اند، آرایش جنگی بگیرید رفقا!

حاج حسین یکتا 

وقتی پای حرف های حاج حسین می نشینی انگار یک سطل آب یخ رویت ریخته اند؛ او از روزهای نبرد می گوید؛ از فکه، طلائیه، شلمچه و از امروز و نبرد امروز. از مسیر دیروز می گذرد تا امروز را به تو بفماند. در جنگ کسی استراحت نمی کرد و تو استراحت کردی. وقتی نهیبش را با وجودت حس می کنی تازه حجاب روزمرگی هایت کنار می رود.

حرف های حاج حسین مقدمه نمی خواهد. حرفهایش شاید بیشتر به درد افسران جنگ نرم بخورد. جنگی که اکنون کمی مختصاتش تفاوت پیدا کرده؛ اما همچنان به قوت خود باقی است. نبرد از آغاز بوده و تا هست، خواهد بود. تنها این مختصات است که تغییر می کند و افسران جنگ بیش از هر چیز باید مختصات جدید جنگ را در هر برهه بشناسند تا بتوانند میدان دار نبرد باشند. نباید معرکه را رها کنند بلکه باید دنبال مختصات جدید بگردند. آنچه در پی می آید، گزیده ای ازسخنان حاج حسین یکتاست که در تاریخ 3/12/88 در یک جلسه بسیج دانشجویی ایراد شده است:

13شهریور 1359، عراق بعد از اینکه تقریباً یکی-دو سال ما را در کردستان و شلوغی های کردستان اذیت کرد، و بعد از گرد و خاک هایی که در مرز ایران و عراق و در خرمشهر صورت داد و بعد از درگیری های خلق عرب، جنگ را شروع کرد. زد و آمد جلو. یک بمباران مشتی هم تهران را کرد و فرودگاه و چند تا جای دیگر را. و تقریباً مردم همه خبر شدند که جنگ شده است. این یک!

دو!

چند روزی که گذشت، قطعی شد که بچه ها باید بروند. این جدا از درگیری های پراکنده در بیابان ها و بعضی درگیریهای خیابانی در خرمشهر بود. حضرت امام اعلام کرد که دشمنی آمده است، دزدی آمده است سنگی انداخته است و رفته است. شیرجوان ها! بچه شیرها! شیعه های امیرالمومنین! عاشق‌های انق?ب! جوان ها! یا علی! بزنید بریم. ملت پا شدند رفتند جبهه. اما همه جبهه نرفتند. جنگ شروع شد اما همه جبهه نرفتند. یک عده هم که رفتند جبهه چند دسته شدند.

جهت مشاهده ادامه سخنرانی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 89 اردیبهشت 4 :: 11:43 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

چه کسانی می توانند ولایت داشته باشند؟

خداوند متعال در سوره ((مائده)) آیه 55 می فرماید:

(( انما ولیکم الله و رسوله و الذین امنو الذین یقیمون الصلاه و یوتون الزکاه و هم راکعون))

این است و جز این نیست که ولی و سرپرست شما خداوند متعال است و رسولش و آن کسانیکه ایمان آوردند و نماز برپا داشتند و زکات خویش را دادند.

که بنا بر روایات اهل شیعه و سنی این آیه در شأن امیر المومنین علی (ع) نازل شده است.

همانطور که از این آیه فهمیده می شود

اولاً: روح ولایت خدا و رسول خدا و حضرت علی (ع) یکی است زیرا کلمه (ولیکم) آمده و گرنه بجای آن کلمه (اولیانکم) می آمد.

ثانیاً: ولایت بر مسلمین اول از آن خداست، سپس پیامبر (ص)، بعد امام (ع) و سپس در زمان غیبت امام معصوم (ع)، ولی فقیه.

ثالثاً: کسانیکه اهل نماز و زکات نیستند، حق ولایت و رهبری مردم را ندارند.

ادامه دارد .......




موضوع مطلب :

ارسال شده در: شنبه 89 اردیبهشت 4 :: 11:31 عصر :: توسط : بخش ولایت

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 9
کل بازدیدها: 458172

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی