سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

باسمه تعالی

در پاسخ به برخی شایعه پراکنی های عناصر ولایت ستیز !

        درایت و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری دشمنان را به چنان فضاحت و فلاکتی انداخت  که گاهی برای احقاق حقوق بشر ادعائی خود به امریکا و اسرائیل متوسل می شوند و گاهی هم مأیوسانه به نشر اکاذیب بر علیه مقام معظم رهبری رو می آورند تا به خیال خود پایه های اصل ولایت فقیه و موقعیت رهبری را متزلزل کنند! غافل از اینکه امروزه بحمدالله همه اقشارجامعه و بخصوص جوانان با هوشیاری و بصیرت پشت سر رهبرشان ایستاده اند !

    ازجمله ادعاهای کذب منافقین نوظهور «وجود اختلاف بین مراجع عظام تقلید با رهبری» است ! چنانکه از حضرت آیت الله بهجت نیز به عنوان یکی از مخالفین رهبری نام می برند ! و متأسفانه برخی افراد بی اطلاع ، متأثر از این القائات ، شک وتردیدهائی به دلشان راه داده و گمان می کنند که بین این دو بزرگوار مشکلی وجود داشته است! البته هرچند که مراتب ارادت و محبت این دو بزرگوار به یکدیگر برای اهلش پوشیده نبوده و نیست ولی بیان و یا تکرار برخی حقایق وحکایات برای تنویر افکار و اذهان جوان تر ها ضروری به نظر می رسد !

حجت الاسلام کاظم صدیقی در این خصوص میفرمایند: خرداد 68 که مجلس خبرگان آقا را برای رهبری انتخاب میکنند خوب برخی مخالف بودند! عده ای می روند خدمت آیت الله بهجت(ره) و به ایشان می گویند به نظر شما آقای خامنه ای برای رهبری جوان نیستند؟

 آیت الله بهجت(ره) پاسخ می دهند :

« همان یک بار که گفتند علی علیه السلام جوان است و خلافت را از او منع کردند برای هفت پشتمان کافی است»! به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 فروردین 30 :: 4:56 عصر :: توسط : بخش دفاع مقدس

«اِنّی لَأجِدُ رِیحَ یُوسُفَ لَولَا اَن تُفَنِّدُونِ »سوره یوسف آیه94

 

 

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 فروردین 30 :: 4:51 عصر :: توسط : بخش دفاع مقدس

خاطرات خورشید جبهه

متنی که می خوانید خاطراتی است که مقام معظم رهبری از دوران جنگ و جبهه نقل کرده اند.

ما می‌توانیمدر روزهای اول جنگ ، یک نفر نظامی پیش من آمد و فهرستی آورد که انواع و اقسام هواپیماهای ما - جنگی و ترابری- در آن فهرست ذکر شده بود و مشخص گردیده بود که چند روز دیگر همه‌ فروندهای این نوع هواپیماها زمینگیر خواهد شد؛ مثلاً این نوع هواپیما در روز هشتم، این نوع هواپیما در روز دهم، این نوع هواپیما در روز پانزدهم! این فهرست را به من داده بود که خدمت امام ببرم، تا ایشان بدانند که موجودی ما چیست. من به آن فهرست که نگاه کردم، دیدم دیرترین زمانی که هواپیمایی از انواع هواپیماهای ما زمینگیر خواهد شد، در حدود بیست و چند روز است؛ یعنی ما بیست و چند روز دیگر هیج هواپیمایی نداریم که بتواند از روی زمین بلند شود! من وظیفه‌ام بود که این فهرست را ببرم و به امام نشان دهم. ایشان به آن کاغذ نگاه کردند و گفتند: اعتنا نکنید؛ ما می توانیم! برگشتم و به دوستانی که بودند گفتم: امام می گویند می‌توانید،‌آن هواپیماها، به همت شما و با توانستن شما هنوز پرواز می کنند؛ هنوز از بسیاری از تجهیزات پرنده این منطقه پیشترند؛ هنوز در مصاف با بسیاری از کسانی که وسایل مدرن دارند، برتر و فایق‌ترند. از آن روز، نزدیک بیست سال می‌گذرد. این است معجزه‌ همت انسان! این است معجزه‌ ایمان! آنها را ساختند، آنها را تعمیر کردند، با آنها کار کردند؛ البته مبالغ نسبتاً قابل توجهی هم در اواخر به آنها اضافه شد، آنجه مهم است، روحیه و ایمان است؛ قدردانی چیزی است که این انقلاب و این حرکت عظیم به ما داده است؛ یعنی خودباوری ، یعنی استقبال ، یعنی عزت، یعنی قطع رابطه آقا بالاسری کسانی که مدعی آقا بالاسری بر همه‌ دنیایند.   

 (بیانات در دیدار جمعی از پرسنل نیروی هوایی 19/11/1377)  

 




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 فروردین 30 :: 4:42 عصر :: توسط : بخش دفاع مقدس

شهید برونسی

...شهیدی که گفتگوی او در عالم رؤیا  با مادرش

 فاطمه زهرا (س) را خیلی ها مشاهده کردند                                          

او تمام احکام واخلاق اسلامی بود . خیلی ها به دنبال تئوری معراج السعادت هستند اما این شهید خود معراج السعادت بود. او کسی است که به خاطر بیزاری از عمل معلمی طاغوتی وفضای نامناسب درس وتحصیل، مدرسه را رها کرد به خاطر هدفی مقدس با یک دختر روحانی ازدواج کرد. به خاطر شبهه ناک بودن زمینهایی که طاغوت به مردم روستا داده بود از اون روستا کوچ کرد شهیدی که وقتی فرماندهان سپاه به خانه اش آمدند واز سقف خانه اش آب می چکید حاضر نشد حتی کوچکترین مالی از بیت المال را صرف خانه وخانواده اش کند .

اوچه کرد که ما نکردیم......

زمانیکه به دنبال قابله از خانه خارج می شود فراموش می کند که برای چه رفته ومی رود به دنبال نامه های امام(ره)، زمانیکه برمی گردد می بیند که یک زن ناشناس به عنوان قابله به خانه آمده است واسم دخترش را هم فاطمه گذاشته ، ومن از شما می پرسم آن زن که بود که هر موقع شهید دخترش فاطمه را می دید گریه امانش نمی داد .

این جریان بین تمام همرزمانش مشهور است که حضرت صدیق? کبری(س) زمان ومکان شهادتش را به او فرموده بود. وآنقدر این قضیه آفتابی بود که شهید به رفقای رزمنده اش گفته بود :

اگر من در فلان تاریخ وفلان جا شهید نشدم در مسلمانی ام شک کنید.

جنازه اش مفقود شد همان چیزی که همیشه از خدا می خواست حتی وصیت کرده بود روی قبرش سنگ نگذارند اسمش را هم ننویسند او می خواست به تبعیّت از مادرش بی نام ونشان باشد...

بله او رفت ومن و تو مانده ایم با این دنیای پست که نفس کشیدن هم در آن سخت شده کاش شهدا دستانمان را بگیرند واز این نردبان بالا ببرند....کاش .




موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 فروردین 30 :: 4:32 عصر :: توسط : بخش دفاع مقدس

باسمه تعالی

« انفجار نـــور ، زمینه ساز ظهــور»    

انقلاب ما به گفته معمار کبیر انقلاب، امام راحل (ره) و برخی شنیده های موثق ، از الطاف امام عصر (عج) است

   مرحوم حجت الاسلام سید محمد کوثری (ره) نقل مینماید: یک روز من در منزل آقای آیت الله فاضل لنکرانی، از استادان حوزه علمیه قم بودم و یکی از فضلای مشهد آنجا بودند.

  ایشان به نقل از یکی از دوستانشان نقل کردند که در نجف اشرف در خدمت امام بودیم و صحبت از ایران به میان آمد . من گفتم این چه فرمایش هایی است که در مورد بیرون کردن شاه از ایران می فرمایید؟ یک مستأجر را نمی شود از خانه بیرون کرد، آن وقت شما می خواهید شاه را از مملکت بیرون کنید؟ امام سکوت کردند. من فکر کردم شاید عرض مرا نشنیده اند. سخنم را تکرار کردم.
امام برآشفتند و فرمودند: فلانی چه میگویی؟ مگر حضرت بقیةالله صلوات الله علیه به من (نستجیربالله) خلاف میفرماید؟! شاه باید برود. و همان هم شد و شاه از مملکت بیرون رفت. می بینم که ایشان چنین پیوندی با حضرت بقیةالله (عج) داشتند. 3  
  
روز  22بهمن 57 یوم الله بود. واقعا ما در معرض کشته شدن بودیم . فقط ندای ولی عصر(عج) به داد ما رسید.

 فردی که الان زنده است، پیام برد به دبیرستان علوی . خدمت امام امت گفت : حضرت مهدی (عج) می فرماید: در خانه نمانید. اگر ماندید، کشته می شوید. لذا امام خیلی محکم فرمود: در خانه نمانید. آقای طالقانی به امام عرض کرد: آقا! مردم را درو می کنند. اینها عصبانی هستند، آخرِ کارشان است. امام فرمود: باید بیرون بریزند. ایشان (آقای طالقانی) خیلی اصرار کرد. امام فرمود: اگر پیام از جای دیگری باشد، باز [بر] سر حرف خود ایستاده اید؟ (آقای طالقانی) گفت: چَشم، تسلیم هستم. لذا 22 بهمن یوم الله است. 4 و 5  

انقلاب ما، همچنان که از الطاف امام عصر (عج) است، به شهادت دستاوردهای عظیم آن و اینکه آفتاب آمد دلیل آفتاب، زمینه ساز حکومت آن حضرت و متصل به قیام او نیز خواهد بود. انشاءالله. علاوه بر آنچه که ما خود شاهد آنیم، برخی از روایات و سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان نیز، گواه این حقیقت روشن است.

 رسول اکرم (ص) میفرماید: یخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَیوَطِّئونَ لِلمَهدی سُلطانَه . 6 « مردمی از شرق قیام میکنند و زمینه را برای حرکت جهانی مهدی [عج] فراهم می سازند ».

امام باقر (ع) میفرماید: کَانّی بِقَومٍ قَد خَرَجُوا بِالمَشرِقِ یطلُبونَ الحَقَّ فَلایعطُونَهُ ثُمَّ یطلُبونَهُ فَلایعطُونَهُ فَاِذا رَأوا ذلِکَ وَضَعُوا سُیوفَهُم عَلی عَواتِقِهِم فَیعطونَ ما سَألوا فَلا یقبَلونَه حَتّی یقُومُوا وَ لایدفَعونَها إِلا إِلی صاحِبِکُم، قَتلاهُم شُهَداءُ أما إِنّی لَو أدرَکتُ ذلِکَ لَاستَبقَیتُ نَفسی لِصاحِبِ هذَاالاَمرِ. 7 «گویا می بینم مردمی در شرق قیام کرده، حق را طلب می کنند، ولی به آنان نمیدهند دوباره حق را می طلبند، به آنان داده نمی شود. وقتی اوضاع را چنین دیدند شمشیرهای خود را بر شانه ها می گذارند، پس آنگاه حاضر می شوند که حق آنان را بدهند، اما آنان دیگر قبول نمی کنند تا اینکه قیام می کنند و [حکومت تشکیل میدهند و] آن [حکومت] را جز به صاحب شما [امام زمان (عج)] تحویل نمی دهند. کشته های آنها شهید به شمار می روند. آگاه باشید! اگر من آن زمان را درک کنم، خود را برای صاحب این امر نگاه می دارم »

امام صادق (ع) نیز می فرماید: سَتَخلُو کُوفَهُ مِنَ المُؤمِنینَ، وَ یأزِرُ عَنهَا العِلمُ کَما تَأزِرُ الحی?ُ فی جُحرِها. ثُمَّ یظهَرُ العِلمُ بِبَلدَ?ٍ یقالُ لَها قُم، وَ تَصیرُ مَعدِناً لِلعِلمِ وَالفَضلِ حَتّی لایبقی فِی الأَرضِ مُستَضعَفٌ فِی الدِّینِ حَتَّی المُخَدَّرات فِی الحِجال وَ ذلکَ عندَ قُربِ ظُهُورِ قائِمِنا، فَیجعَلُ اللهُ قُم وَ اَهلَهُ قائِمینَ مَقامَ الحُجَّ? وَ لَولا ذلِک لَساخَتِ الاَرضُ بِاَهلِها وَ لَم یبقَ فِی الاَرضِ حُجَّ?، فَیفیضُ العِلمُ مِنهُ اِلی سائِرِ البِلادِ فِی المَشرِقِ وَالمَغرِبِ فَیتِمُّ حُجَّ? اللهِ عَلَی الخَلقِ، حَتّی لایبقی اَحَدٌ عَلَی الاَرضِ لَم یبلُغ اِلَیهِ الدّینُ وَالعِلمُ، ثُمَّ یظهَرُ القائِمُ (عج). 8

 

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: دوشنبه 89 فروردین 30 :: 4:21 عصر :: توسط : بخش دفاع مقدس

HelloMyFriend

 گفتاری ازسردارمهندس سعیدقاسمی.   

 هر زمان حال حاج همت دگرگون می‌شد، روی پنجه‌های پا می‌ایستاد و رگ‌هایش بیرون می‌زد و می‌گفت "بچه‌ها راهی به جز جنگیدن برای ما نیست" وقتی صحبت می‌کردبچه‌ها چنان انرژی می‌گرفتند که می‌خواستند کوه را ازجابکنند.                                                                                         

شب عملیات والفجر مقدماتی حاج همت جمله‌ای گفت : "به خدا قسم اگر فردا از این 13 کیلومتر رمل و سه کیلومتر موانع عبور نکنید و خط دشمن را نگیرید، آنهایی که می‌خواهند به کنفرانس غیرمتعهدها بروند دستشان خالی خواهد ماند. باید سیاسیون ما با دست پر حرف بزنند.                                              

من بعضی موقع‌ها برای این سیاسیون صحبت می‌کردم و می‌گفتم این میز و مقامی که دارید مرهون کسی است به نام همت که بچه‌هایش را ترغیب می‌کرد روی سیم‌های خاردار بغلتند و پیروزی کسب کنند و هنوز هم که هنوز است جنازه‌هایشان بعد از 10 سال در کانال‌ها باشد که شما بروید و فرضاً سفیر ایران در لبنان بشوید و جرأت نکنید عکس چمران را در اتاقتان بزنید! عکس چمران و نه حتی احمد متوسلیان که بگویید مثلاً این بلاتکلیف است ...!!                                                                                            

حاجی همت می‌گفت: "بچه‌ها اگر نجنگید به خدا این سازمان مللی‌ها می‌آیند عنان ما را به دست می‌گیرند و من در سوریه و لبنان این وضعیت را دیده‌ام" ... شب عملیات والفجر مقدماتی این حرف‌ها را برای بچه‌ها می‌زد؛ من نمی فهمیدم اوچه می‌گوید.

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 89 فروردین 25 :: 12:36 صبح :: توسط :

 شهید را باید شناخت ...؟؟

جنگ یعنی آقا یک مشت بچه حزب اللهی بودند، این ها هیچ کار با جامعه و سیاست نداشتند، این ها فقط عاشق شهادت بودند!!! این ها نه کار داشتند در جامعه چی میگذرد، نه کار داشتند تو سیاست چی میکذرد، نه کار داشتند کسی فقیر هست در جامعه، مستضعفین به دردشان رسیدگی می شود یا نمی شود؛ اصلا برادرها به این چیزها کار نداشتند. شهدا یک آدم هایی بودند که فقط یک ارزش از ارزشهای اسلامی را می شناختند ودیگر هیچ، یعنی فقط اینکه: « به خاطر خون شهدا، برادرم نگاهت، خواهرم حجابت را حفظ کن!»تمام شدو رفت، آیا بالاتر و مهمتر از مسئله حجاب دغدغه دیگری برای شهدا وجود نداشت؟!!

دینشان همین بود!. هیچ مطالبه ای از حکومت، از مسئولین نداشتند؛ این ها فقط به خاطر حجاب شهید شدند!!

یک نهضتی باید ایجاد بشود که ما بدانیم شهدا چه کسانی بوده اند. شهدا در زندگی شان شهید بودند. مثلا دیدید سالی یکی دو بار می روند سر مزار شهدا، دهه فجر و دفاع مقدسی میروند مصاحبه می کنندبا مردم که مثلا به نظر شما پیام شهدا چه بود؟ پیام شهدا این بود که همه پشتیبان ولایت فقه باشیم. حالا پشتیبان ولایت فقه یعنی چه؟ حجابمان را حفظ کنیم!!!

حتما شهدا روی حجاب خیلی تاکید داشتند اما آیا تا به حال یک تابلو خورده:

((به خاطر خون شهدا رشوه نگیرید!؛ به خاطر خون شهدا بیت المال را غارت نکنید!! به خاطر خون شهدا کار مردم را راه بیندازیم!))

ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 89 فروردین 25 :: 12:10 صبح :: توسط :

                                      چگونه یک انقلاب را میکشند؟
ü22بهمن1357: انقلاب اسلامی اول، (پس از 15سال مبارزات ملت ایران) به وقوع می­پیوندد.                                                                                     
ü13آبان1358 (مطابق با نوامبر 1979 میلادی): گروهی نزدیک به 100 نفر درحالی که در طول خیابان طالقانی راه پیمایی می کنند بسمت سفارت آمریکا می پیچند                                                                                                      .
 فردای آن روز امام خمینی(ره)این حرکت دانشجویان را مورد تائید قرار می­­­دهد؛ انقلاب اسلامی دوم (با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا) به وقوع می پیوندد                                                                                                    
 اما این انقلاب که با رهبری امام خمینی(ره) و همراهی مردم و دانشجویان نسل اول؛ و کلی جنجال و سر و صدا به وقوع پیوست، تا به کجا ادامه می یابد؟                                                                                           
ü 24 سال بعد:  تعدادی از دانشجویانی که در تسخیر لانه جاسوسی دخالت داشتند اکنون از عملکرد خود پشیمانند و حرکت دانشجویان پیرو خط امام(ره) را حرکتی غلط و ناآگاهانه می­دانند!                 

تعدادی از دانشجویان که در طول 444 روز اسارت گروگان ها، هفته ای 2 ساعت مرخصی می­­­­ ­­­­­­رفتند، دو ترم هیچ واحدی را نگذراندند و بصورت شبانه روز حفاظت از سفارت خانه و گروگان ها و بررسی مدارک موجود در آنجا را به عهده داشتند،حال که قریب به 30 سال از این ماجرا می گذرد، دیگر حاضر به پایبندی به ارزش ها؛ و پرداخت هزینه های آن نیستند!!!                                                                           .
و این لحظه تلخ مرگ یک انقلاب است...!. لطفا به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: سه شنبه 89 فروردین 24 :: 11:31 عصر :: توسط :

روز جمهوری اسلامی روز

 استقلال  و       آزادی

همه  ایرانیان  مبارک باد.

 

ویژه نامه روز جمهوری اسلامی

صبحگاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت ا... است از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرود ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید . " پیام امام خمینی 12/1/58 روز 12 فروردین 1358، روز اعلام نتایج همه پرسی در مورد نوع حکومت پس از انقلاب اسلامی بود که طی آن 2/98 درصد مردم ایران به " جمهوری اسلامی " رای آری دادند. مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند اما جهت تثبیت ثمره مبارزات اسلامی خود در روزهای دهم و یازدهم فروردین 58 با حضور در پای صندوقهای رای به حکومت " جمهوری اسلامی " رای قاطعی دادند. پیش از آن برخی گروهها و جریانات سیاسی ناهمسو با جریان عمومی مردم پیشنهادهای مختلفی مانند جمهوری ( بدون قید اسلامی ) و یا جمهوری دمکراتیک و ... جهت نوع و شکل حکومت آینده می دادند. اما حضرت امام خمینی از مردم خواستند که " رای بدهید به جمهوری اسلامی ، نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر . " به این ترتیب 2/98 مردم با لبیک به ندای رهبر خود پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند




موضوع مطلب : ویژه نامه روز جمهوری اسلامی

ارسال شده در: چهارشنبه 89 فروردین 11 :: 12:52 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ

  

مقام عظمای ولایت

امام در خانه کوچک و حسینیه محقر جماران هر چه گفت، در دل ما، هم ثبت شد هم تنظیم، خامنه‌ای هم دارد آن را نشر می‌دهد. موسسه اگر می‌خواهد امام دیگری طراحی کند، اشتباه می‌کند. ما اجازه نمی‌دهیم از خمینی بت‌شکن، از خمینی پیام حج، از خمینی پابرهنگان، از خمینی آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، فقط یک قلمبه نور درست شود. اصلا موسسه کجا بود وقتی می‌گفتند «مرگ بر اصل ولایت فقیه»؟ ...

ادامه این متن جالب را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید.



ادامه مطلب...


موضوع مطلب :

ارسال شده در: چهارشنبه 89 فروردین 11 :: 12:42 عصر :: توسط : مدیر وبلاگ
1   2   >   
 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 458050

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی