سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الله اکبر خامنه ای رهبر
 

 شهید را باید شناخت ...؟؟

جنگ یعنی آقا یک مشت بچه حزب اللهی بودند، این ها هیچ کار با جامعه و سیاست نداشتند، این ها فقط عاشق شهادت بودند!!! این ها نه کار داشتند در جامعه چی میگذرد، نه کار داشتند تو سیاست چی میکذرد، نه کار داشتند کسی فقیر هست در جامعه، مستضعفین به دردشان رسیدگی می شود یا نمی شود؛ اصلا برادرها به این چیزها کار نداشتند. شهدا یک آدم هایی بودند که فقط یک ارزش از ارزشهای اسلامی را می شناختند ودیگر هیچ، یعنی فقط اینکه: « به خاطر خون شهدا، برادرم نگاهت، خواهرم حجابت را حفظ کن!»تمام شدو رفت، آیا بالاتر و مهمتر از مسئله حجاب دغدغه دیگری برای شهدا وجود نداشت؟!!

دینشان همین بود!. هیچ مطالبه ای از حکومت، از مسئولین نداشتند؛ این ها فقط به خاطر حجاب شهید شدند!!

یک نهضتی باید ایجاد بشود که ما بدانیم شهدا چه کسانی بوده اند. شهدا در زندگی شان شهید بودند. مثلا دیدید سالی یکی دو بار می روند سر مزار شهدا، دهه فجر و دفاع مقدسی میروند مصاحبه می کنندبا مردم که مثلا به نظر شما پیام شهدا چه بود؟ پیام شهدا این بود که همه پشتیبان ولایت فقه باشیم. حالا پشتیبان ولایت فقه یعنی چه؟ حجابمان را حفظ کنیم!!!

حتما شهدا روی حجاب خیلی تاکید داشتند اما آیا تا به حال یک تابلو خورده:

((به خاطر خون شهدا رشوه نگیرید!؛ به خاطر خون شهدا بیت المال را غارت نکنید!! به خاطر خون شهدا کار مردم را راه بیندازیم!))

((به خاطر خون شهدا رشوه نگیرید!؛ به خاطر خون شهدا بیت المال را غارت نکنید!! به خاطر خون شهدا کار مردم را راه بیندازیم!))

یک وقت هست ما یاد شهدا را داریم به عنوان مقدمه ای برای عمل کردن، الگوهای زندگی را از شهدا میگیریم. یک وقت هست که ما یاد را به جای مقدمه عمل، جانشین خود عمل می کنیم. آن وقت دیگر ما باید برای شهدا چه کار کنیم؟؟. برای شهدا باید یادشان را زنده نگه داریم؟عکس هایشان را به در و دیوار بزنیم؟اسم روی کوچه ها بگذاریم؟این ها همه مقدمه است برای این که به راه شهدا عمل بشود. آن موقع این فضا آن قدر سنگین می شود که حتی می بینید خود خانواده شهدا را تحت تاثیر قرارمی دهد، فضا طوری شده که مادر شهید وقتی دوربین به طرفش گرفته می شود احساس می کند که باید راجع به حجاب تذکر بدهد!!. خود بچه رزمنده وقتی می خواهد خاطره بگوید فکر می کند که فقط راجع به نماز شب شهدا بایدخاطره بگوید!! ونباید بگوید فلان اداره درجا زد توگوش رئیس فلان اداره بعد هم اخراجش کردند به خاطر دفاع از حق مردم؛ مراقبت ها و دقت هایی که روی بیت المال داشتند را نباید گفت. ما مدام باید بگوییم که همه ی شهدای ما مثلا 6 ماه قبل از تولدشان مادرشان خواب دیده اولیاء خدا گفته اند که ایشان به دنیا خواهد آمد، اینها نظر کرده اند، یعنی دنبال اینها نباشی که راه شهدا را بروید!!

شهدا از توی کوچه و بازار ها، از همین نیکمت مدرسه ما بلند شدند رفتند. نه این که شما فکر کنی از اولیاءا. . . بود. نه بابا تا قبلش فوتبال بازی می کردیم فحش های بدتر از ما هم می دادند. این آدم وارد سلوک شد؛ تلاش کرد، خودسازی کرد، رشد کرد و ما رشدش را می دیدیم.

بخشی از سخنرانی آقای وحید جلیلی ( سردبیر نشریه راه وسردبیر اسبق نشریه سوره )

کارشناسی ساخت جبهه فرهنگی




موضوع مطلب : عدالت وحید جلیلی شهید تحریف واقعیات انقلاب

ارسال شده در: چهارشنبه 89 فروردین 25 :: 12:10 صبح :: توسط :

 
درباره وبلاگ
کلام هدایت اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
نویسندگان
 ()
لوگو
کلام هدایت

اینترنت که به وجود آمد، یک ابزار اختصاصی نبود، ما هم میتوانیم از آن استفاده بکنیم; یعنی یک راه دو طرفه است. اگر دشمن می تواند از علوم ارتباطات و از پیشرفت ها و تازه های علمی این رشته استفاده کند، ما هم می توانیم استفاده کنیم. از همان شیوه هایی که ضلالت منتشر می کنند، ما استفاده می کنیم و هدایت را منتشر می کنیم.

حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 38
کل بازدیدها: 458305

جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی